26 Ağustos 2011 Cuma

2011 Sonbahar Öncesi...

Amerika'da yeni sonbahar sezonu başlamadan, dizilerimizin eski sezonlarını hızlıca bir değerlendirmek gerekli aslında. Peki şimdi, eski favorilerimizi izleyecek miyiz, geçecek miyiz? The Million Dollar Question! 

*SPOILER*

Two and a Half Man: Diziyi kötüleyebilmek için yeterince kötü sözüm yok sanırım. Sadece Charlie'nin cenazesine bir bakıp, Ashton'un varlığına bir iki gülüp geçmek lazım. Hatta koşarak uzaklaşmak... Hatta... [Geç!]

Castle: Geçtiğimiz sezon finalinde Beckett vurulmuş ve biz de yaz tatili boyunca, ölecek mi ölmeyecek mi heyecanı içerisinde beklemiştik... desem de inanmayabilirsiniz. Lütfen? Kim Beckett'in öleceğine inanıyor olabilir ki? Castle, Beckett vurulduğunda onu sevdiğini söylemişti, şimdi bir araya gelecekler mi? 4. sezonda HALEN bunu merak edeceğimize inanmaları beni usandırıyor. Ama ne yapalım... Nathan Fillion var karşımızda. 1 sezon daha kendisine ve süper nerd çekimine şans vermek durumundayız. [İzle]

Hawaii Five-O: Kendisine birden çok defa şans vermeye çalışsam da, gerçekten, Alex O'Loughlin sadece yarı çıplak çekiliyor. Hawaii Five-O da bu sezon ne olacak bilemiyorum ama ne olmayacağını söyleyebilirim: DÜZGÜN BİR BÖLÜM. Gene de Grace Park gibi bir Sci-Fi kraliçesini içerisinde bulundurduğu için birkaç bölüm daha bakabiliriz. [Geç]

How I Met Your Mother: Ah, HIMYM! Sana gerçekten laflar hazırladım! Ted'in "The Mother"ı sevdiği kadar seni seviyorum... Ama... daha fazla... dayanacak gücüm kalmadı. GERÇEKTEN Mİ? Ah, inanmazsın, Barney evleniyor?! Bu mudur? Sezon finalinde bize verebileceğin tek şey Barney'in KİMLE OLDUĞUNU BİLE BİLMEDİĞİMİZ düğünü mü? Barney'in playboyluktan vazgeçeceğini, Robin'e ilk tutulduğu gün anlamıştık zaten. bunun bizim için gerçekten "yeni" bir haber olduğunu mu düşünüyorsun? Ah, elbette, sezonun ilk bölümünü "sarı şemsiye" ile açacak da olabilirsin. EMİNİM ÇOK DEĞİŞİK BİR BÖLÜM OLURDU BU! [Kararsızım! Beni kararsız bıraktığın için I hate you HIMYM!]

NCIS - NCIS:LA: Bu dizileri izleyen insanlar olduğu gerçeği beni şaşırtıyor. [Geç!]

Glee: Yukarıdaki yazılarımdan sonra Glee'yi izleyeceğimi söylemek sanıyorum biraz zor olacak. "New York" faciasından, Holly Holliday cezasından, Rachel/Finn/Quinn üçlüsünden sonra daha da zor. Ancak gene de, geçen sene bana Unpretty/I Feel Pretty mash-up'ını verdi bu dizi. Bir de JESSE ST. JAMES!! [İzle... goddamnnit]

Modern Family: Yes, yes, YES! [İzle]

CSI: Geçtiğimiz sezondan sadece birkaç bölüm izledim sanıyorum. Canım istedikçe 5. Sezon finali Grave Danger'ı izlemeyi tercih ederim. Ama, Ted Danson! Karışık duygular içerisindeyim. [Arada bir bak?]

Larry's Law: Oh, illa bir yorum yapmak zorundaysam: [GEÇ!]

Criminal Minds: Grubun bir araya toplanarak hikayeyi parça parça... Birbirlerini tamamlayarak... Anlatmalarına... Kesinlikle... Dayanamıyorum. [Geç]

Grey's Anatomy: GA... Hayalet Danny ile seksten bugüne, bayağı bir ilerledi değil mi? Gene de Mer/Der barışacak mı? Küsecek mi? Ayrılacak mı? Çocuk ne olacak? muhabbetlerini çok uzun süre daha çekemeyeceğim. Ama Christina/Owen? HASTASIYIM! [İzle]

Private Practice: Hayır... Sadece, hayır. [Geç]

The Big Bang Theory: "Sheldon". I rest my case. [İzle]

The Vampire Diaries: Daha henüz hiç şans vermediğim bu guilty pleasure diziye bir ara başlama umudu ile, izleyenlerin çok eğlendiğini de göz önüne alırsak: [İzle]

The Mentalist: Jane, Red John'sız. Merak uyandırıcı. Belki bir bölüm için. [İzle.. Ama elin kumandada/media player'ın kapatma düğmesinde olsun]

Community & Parks and Recreation: Burada bir soru mu var? [İzle!]

The Office: Ben bir süre önce bu defteri kapattım ne yazık ki. Sorry! [Geç]

Chuck: Son sezon. 13 bölüm. Sanıyorum uzak kalmaya dayanamayacağım. [İzle]

Supernatural: Sanıyorum, yakın zamanda, bu blogda en çok duyacağınız kelimelerden biri olacak Supernatural. Geçmiş sezonların bir değerlendirmesi de gelecek hali hazırda, 7. Sezon bölüm recaplerini de burada bulacaksınız. Bir önceki sezonda, Castiel (Cass!!) yeni kazandığı gücüyle, kendisini Tanrı ilan etmiş, arkasında da Cass benim ailem diyen bir Dean ile Sam'i bırakmıştı (*sniff*). Açıkçası süper bir 3. ve 4. sezondan sonra, daha durgun bir 5. sezona dayandık. Ancak 6. sezon, hepsini geride bırakarak Supernatural tarihinin en zayıf sezonu oldu, maalesef. GENE DE, Winchester kardeşleri (oh, Dean!) izlemeden bir sene geçirme ihtimalim ne yazık ki yok. Hem bu sezon 23 bölüm. Sanıyorum benim zayıf noktam kendileri. [İZLE! Dayanamadığınız bir durumda 3. - 4. sezonu izleyin lütfen. LÜTFEN! I won't give up!]

Fringe: Peter yok! Bu ne demek? Bu Walter'ı nasıl etkileyecek? Ya Olivia'yı? OLIVIA'NIN BEBEĞİ?? Beklemeye dayanamıyorum bile. Hem bu sezon Lincoln cast'e katılıyor. Yaşasın! [İZLE!]

The Good Wife: Ekranların EN İYİ draması. Gerçekten. GERÇEKTEN. Peter, Will ile Alicia'yı bitirmeye mi oynayacak? Cary'nin bunda payı ne olacak peki? Kalinda kendisini nasıl affettirecek? Will ve Alicia, devam edecek mi? Tanrım! [İZLE!]

That's all folks!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder